נסה,שרפיי מעורבת מקסימה בת 10 חודשים היתה מועמדת להמתה בצעב”ח. עד שפגשה למזלה בשנהב דבש המלאך השומר של בעלי החיים העזובים,הלכה לצעב”ח בתל אביב על מנת להציל גורה שהיתה מועמדת להמתה.

לדאבונה,הגורה החולה כבר הומתה,בדרכה החוצה,הבחינה יעל בכלבה צעירה באחד הכלובים,שעיניה עצומות וכואבות.מנסיונה הרב איבחנה יעל מיד כי הכלבה (שרפיי מעורבת) סובלת מאנטרופיון, גלגול של העפעפיים אל תוך העין,הגורם לגירוי עז של הקרנית, כאב, אי נוחות ולעיתים כיב קרנית ונזק לקרנית.

 

יעל פנתה מיד לצוות צעב”ח לבירור פרטים על הכלבה ששמה ונסה. ונסה ננטשה על ידי משפחה חודשיים מוקדם יותר ובשל הבעיה בעיניה לא מצאה משפחה מאמצת חדשה למרות יופיה ואופיה המקסים. אי לכך, היתה מועמדת להמתת חסד.

יעל כדרכה החליטה לעשות מעשה,וטיכסה עיצה ביחד עם דר’ חוי צרפתי  מהמרפאה וד”ר רונית אבוטבול- וטרינרית העוסקת בהומאופטיה ועושה רבות למען בעלי חיים.  החלטנו כי אנטרופיון, ניתוח המבוצע באופן שגרתי במרפאתנו אינו יכול להוות סיבה להמתה. חוי החליטה לתרום את מרפאתה לצורך הניתוח,אריק התנדב לנתח, ד”ר רונית אבוטבול שילמה עבור שיחרורה מצעב”ח ויעל דאגה להגעת הכלבה למרפאה

ונסה נותחה אצלנו בהצלחה,מיד לאחר הניתוח התעוררה עם עיניים פתוחות לרווחה והצוות מרוצה מאוד מהתוצאה.  ונסה שוחררה לביתה של ד”ר אבוטבול, אשר מחפשת לה בית ממש ברגעים אלה.

אנו מאחלים לונסה המשך חיים טובים יותר ומאחלים לה למצוא בית חדש במהרה.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA